شهرکرد- شهردار شهرکرد از ساماندهی تجهیزات و آمادگی نیروهای ستاد حوادث و پدافند غیرعامل این شهرداری برای برخورد و مهار هرگونه حادثه احتمالی در فصل پاییز و زمستان خبر داد.

آمادگی شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات ویژه در فصل سرما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما بر آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌دهی در زمان بارش برف و باران تأکید کرد.

 وی افزود: هرساله برنامه‌هایی برای مواجهه با بارش و پاک‌سازی معابر تدوین می‌شود و امسال نیز  برنامه‌هایی در این ستاد پیش‌بینی و تعریف شده است.

شهردار شهرکرد بیان داشت: نظافت و رفت و روب معابر، جمع آوری زباله های سطح شهر، لایروبی کانال ها و مسیل های و حوضچه های درون شهری و بازدید از وضعیت آنها، آمادگی لازم جهت هرس و  جمع آوری  شاخ و برگ درختان،شستشو و نصب مخازن زباله، بازگشایی تمامی مجاری آب های سطحی، جمع آوری خاکها و نخاله های سطح شهر،  لکه گیری و آسفالت معابر شهری ، ترمیم ترانشه ها ، پیگیری پوشاندن مسیل مقابل ترمینال آزادی توسط ناحیه یک، پیگیری لازم جهت ارتباط کانال بلوار فرهنگ توسط ناحیه سه ، لایروبی جوی و جدول ها و سیمان کاری کف جدول ها برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادث ناشی از آب گرفتگی و یخ بندان و آمادگی ناوگان حمل و نقل شهری جهت سرویس دهی به شهروندان از جمله اقدامات این ستاد است.

غلامیان دهکردی ادامه داد: تعداد ۴۰۰ نیروی خدماتی، ستادی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی برای پاکسازی معابر از برف و رفع آبگرفتگی ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مخازن مخصوص حاوی کیسه های شن نیز به منظور دسترسی شهروندان در نقاط مختلف شهری جانمایی خواهد شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان ساخت: مشارکت و همراهی شهروندان نیز در فصل بارندگی و سرما بسیار مهم و مؤثر است و همکاری شهروندان با شهرداری درصد موفقیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را در فصل سرما افزایش می‌دهد .

                                                   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.