اهواز_ گفت و گوی صمیمی با قهرمان ورزشی، کارمند نمونه سال۹۴ اداره ورزش و جوانان اهواز، نقاش و خطاط خوب مسجدسلیمانی، در ارتباط با برگزاری دومین نمایشگاه نقاشی اش به مناسبت اربعین حسینی...

نقاشی از واقعه ی کربلا مرا به حرم می برد

قدس آنلاین_ گروه استانها_ حدیث کریمی: بعداز گذشته یک سال از  گفتگوی صمیمی با یک قهرمان ورزشی، کارمندنمونه سال94 اداره ورزش وجوانان اهواز  و نقاش و خطاط خوب مسجدسلیمانی،  اکنون به سراغ او رفتیم گفت وگویی در ارتباط با برگزاری دومین نمایشگاه نقاشی اش  به مناسبت اربعین حسینی داشته باشیم.
صغری حموله که این روزها باز هم دست به سیاه قلم و رنگ شده است می گوید: امسال توانسته ام 12 نقاشی به آثارم اضافه کنم و برنامه ام این است هر سال این تعداد را افزایش دهم تا بتوانم نمایشگاه بزرگی را در سطح استان و کشور برپا کنم.
او می افزاید: هدفم به نمایش گذاشتن واقعه کربلاست‌ شاید خیلی ها و حتی خودم به پا بوسی امام حسین(ع) نرفته باشیم اما با کشیدن نقاشی احساس می کنم، این روزها در حرم امام حسین (ع) هستم.


 کارشناس روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خوزستان ادامه می دهد: در دو ماه عزیز محرم و صفر هر کسی با هر زبانی، قومیتی، نژادی، ایرانی و غیر ایرانی با یک نیت ارادت خود را به آقا امام حسین (ع) و ائمه نشان  می دهد من هم به نیت ام این کار را ادامه دادم، آرزوی سلامتی برای همه و آقا امام زمان (عج‌) دارم، زندگیم متعلق به امام حسین (ع) است و ارادات خاصی نسبت به امام حسین (ع)دارم.
حموله تاکید می کند: اگر روزی مسافر کربلا شدم. شک نکنید یکی از تابلوهایم را به حرم آقا امام حسین(ع) تقدیم می کنم. شاید هم سال دیگر نمایشگاهی در غرفه ی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در مرز چذابه برپا کنم.


حموله ضمن گلایه از یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان بیان می کند: سال گذشته که به مدت ۵ روز در وزارتخانه تابلوهایم را به معرض نمایش گذاشتم طبق قول مساعد شخص مناف هاشمی معاونت توسعه منابع و پشتبانی وزارت ورزش وجوانان قرار شد که مبلغی در نظر گرفته شود اما متاسفانه این کار انجام نشد و این عمل باعث شد کل تابلوهایم از وزارت به استان خوزستان باز گردانم. البته از سوی وزارت، نهاد ریاست جمهوری و  خرم‌ مشاور وزیر و مسئول امورایثارگران وزارت مورد تقدیر قرار گرفتم.
این بانوی نقاش خوزستانی می گوید: برای اهدای تابلوی حضرت علی اصغرم آرزوی دیدار با رهبرم را دارم، پارسال امکان دیداربا رهبر را داشتم اما خبرم نکردند و سهمیه مرا به افراد دیگری دادند که از این بابت خیلی ناراحت شدم و آرزو دارم این اتفاق خوب امسال رخ دهد.


حموله عنوان می کند: عشق به امام حسین(ع) می تواند هر چیزی باشد. یکی رفتن به کربلا، یکی نذری بدهد یا به بیماران و ایتام و... کمک کند اما من این صورت توانستم به حسینم ارادت خودرا نشان دهم.
او می افزاید: این نمایشگاه را امروز به مدت 5روز از سوی ورزش بانوان در تالار همایش های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین ۵ روز در حسینیه ثارالله اهواز به معرض دید مسئولان و مردم قرار داده ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.