در کمتر از ۵ ساعت پس از اطلاعیه شرکت نفت سعودی مبنی بر توقف پمپاژ نفت خام به بحرین، آل خلیفه به ازسرگیری پمپاژ نفت از سوی عربستان خبر داد.

انتقال نفت از عربستان به بحرین از سر گرفته شد

به گزارش قدس آنلاین، در کمتر از ۵ ساعت پس از اطلاعیه شرکت نفت سعودی مبنی بر توقف پمپاژ نفت خام به بحرین در پی انفجار خطوط نفت در این کشور، خبرگزاری رسمی بحرین به نقل از شرکت ملی نفت این کشور اعلام کرد که عربستان مجددا اقدام به انتقال نفت خام به بحرین نموده است.

بر اساس این گزارش، در این خبر آماده است شرکت ملی نفت بحرین (باپکو) در بیانیه ای گفته است: توقع می رود با از سرگیری پمپاژ نفت به بحرین توسط شرکت نفت سعودی (آرامکو) در مدتی کوتاه میزان آن به سطح معمول و مورد نیاز پالایشگاه بحرین برسد که با پایان عملیات بازسازی خطوط تدیجا در حال افزایش است.

شرکت نفت بحرین همچنین گفت که برای فراهم آوردن تمامی محصولات نفتی در راستای تعهد و دستیابی به نیازهای استراتژیک بحرین مصر است.

گفتنی است، پیشتر شرکت آرامکو اعلام کرده بود: با توجه به حادثه اخیر که در بحرین رخ داد، انتقال نفت خام الظهران تامین کننده نفت خام شرکت بابکو بحرین که از این خط لوله صورت می گرفت، متوقف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.