مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: بیشترین بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهر سیردان بوده است.

شهر سیردان بیشترین سهم بارندگی های پاییزی را به خود اختصاص داد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی از بعدازظهر امروز تا اواخر هفته، جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است که با شمالی شدن جریانات هوا، برای صبح فردا کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت هوای امروز استان قزوین به صورت نیمه ابری، پاره ای مناطق رگبار پراکنده و به تدریج کاهش ابر و پدیده و در بعد ازظهر کاهش وزش باد صورت می گیرد؛ کمینه و بیشینه دمای هوا نیز به ترتیب ۵ و ۱۸ درجه سلسیوس است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان در ۴۸ ساعت آینده به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی و این وضعیت در ۷۲ ساعت آینده به صورت صاف تا کمی ابری خواهد بود.

بهاروند احمدی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دما مربوط به شهر آوج با ۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی در شهر قزوین برابر ۰/۲میلیمتر، در شهر معلم کلایه و آوج  ۰/۳ میلیمتر و در شهر سیردان برابر ۰/۶ میلیمتر  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.