کرج- رئیس شورای شهر کرج گفت:شهردار با حضور همراهان خود توان مدیریت کرج را دارد بنابراین دوستان و مدیران غیربومی که از نقاط دیگر آمده اند به شهرهای خود برگردند.

مدیران غیربومی به شهر خود باز گردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نبیونی دربیست و سومین جلسه شورای اسلامی کرج پیش از ظهر امروز یکشنبه اظهار کرد: حداقل افرادی که به همراه شهردار ودر بدو شروع به کار از خارج شهرداری آمده اند پذیرفته است لذا در این خصوص چک سفید در اختیار شهردار قرار نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد:چنانچه در مجموعه شهرداری کرج فردی تخصص لازم مدیریتی را نداشته باشند در صحن علنی اعلام خواهد شد ودر صورت لزوم لایحه ای خواهیم داد بنابراین در خصوص آوردن پرسنل از خارج کرج هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت.

رئیس شورا ضمن اشاره به اینکه تعهدات لازم را انجام خواهیم داد و مدیران خیالشان راحت باشد گفت: گروهی در شهر دلال ها و تیم هایی را هماهنگ کرده اند تا در انتخابات آینده مجلس خود را آماده کنند و در این خصوص پیمانکارانی در این شهر نفوذ کرده اند تا از این فرصت استفاده کنند و وارد شهر کرج شوند.

رییس شورای شهر کرج در توضیح بیشتر گفت:به اندازه کافی شهرکرج مهاجر پذیر است و اجازه نمی دهیم هرکسی با هر قامتی در اینجا نفوذ کند و تصمیم بگیرند.

نبیونی در بخشی دیگر از صحبت های خود ضمن اشاره به اینکه زوار کربلا ازخدمات و فعالیت مدیریت شهری کرج راضی بودند گفت: سفر اعضای شورا در اربعین با هزینه خودشان بوده و از محل شورا صورت نگرفته است.

وی در پایان تاکید گفت:قرار بر این بود شهردار در جلسات حضور داشته باشد لذا هیچ لایحه ای بدون حضور شهردار بررسی نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.