زنجان- معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان تعداد طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را ۴ هزار پروژه اعلام کرد و گفت: بسیاری از این پروژه‌ها به دلیل برخورد احساسی در مواجهه با پروژه‌ها کلنگ‌زنی شده است.

4 هزار پروژه و طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا خادم ظهر امروز در دیدار با سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه اظهار کرد: طرح برخی از موضوعات و درخواست‌های مردم و نمایندگان سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی و همین طور نمایندگان مجلس در نقاط مختلف کشور جای بررسی دارد. 

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی‌های متعددی در سطح کشور انجام شده است، تصریح کرد: بسیاری از این پروژه توان اجرایی شدن ندارد. 

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان‌های ابهر، سلطانیه و خرم‌دره نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد بیان کرد: این درحالی است که کل بودجه ورزشی استان زنجان در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان است. 

خادم تعداد طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را ۴ هزار پروژه اعلام کرد و افزود: بسیاری از این پروژه‌ها به دلیل برخورد احساسی در مواجهه با پروژه‌ها کلنگ‌زنی شده است. 

وی با اشاره به اینکه باید در احداث پروژه‌ها آمایش سرزمین، نیازسنجی و شناسایی ظرفیت‌های هر منطقه برای اجرای پروژه‌ها مورد توجه قرار داد، افزود: برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس بر اساس فشارها یا ارتباطات، سهم بیشتری از اعتبارات و طرح‌ها را جذب می‌کنند. 

خادم با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه‌تمام سرمایه‌های ملی هستند تصریح کرد: همین که دولت طرح‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برساند، کار بزرگی انجام داده است. 

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه قرار است ۹۰ میلیارد تومان از اجاره سالن‌های ورزشی به خزانه دولت واریز و شود، بیان کرد: تلاش می‌شود، شرایط بهتری را برای جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش فراهم شود. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.