دقایقی قبل برای سومین بار متوالی در سه ساعت اخیر زمین لرزه شهرستان کوهدشت در استان لرستان را لرزاند.

زمین‌لرزه برای سومین بار متوالی کوهدشت را لرزاند

به گزارش قدس آنلاین، رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به وقوع سومین زمین لرزه متوالی در شهرستان کوهدشت در استان لرستان اظهار داشت: دو زمین لرزه متوالی به بزرگی ۲.۶ و ۲.۲ ریشتر در عمق ۱۵ و ۱۷ کیلومتری زمین ساعت ۱۶:۲۳ و ۱۶:۲۸ دقیقه عصر امروز شهرستان کوهدشت را به لرزه درآورد تا برای سومین بار در سه ساعت اخیر این شهر تکان خورده باشد.
به گزارش تسنیم، در ۳ ساعت اخیر زمین لرزه ۱۵ بار شهرهای استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد، کوهدشت، درب گنبد و هفت چشمه را لرزانده است که سبب ترس و وحشت مردم شده و آنها را روانه کوچه و خیابان کرده است.

دو زمین لرزه متوالی به بزرگی ۳.۳ و ۳.۲ ریشتر ساعت ۱۶:۱۲ و ۱۶:۱۹ دقیقه برایه فتمین بار در سه ساعت اخیر شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ زمین لرزه ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین دقایقی قبل "هفت چشمه" در استان لرستان را برای چهارمین بار متوالی لرزاند.

ساعت ۱۵:۵۳ و ۱۵:۵۴ دقیقه برای پنجمین بار در دو ساعت اخیر زمین لرزه هایی با بزرگی ۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد را لرزاند؛ ساعت ۱۵:۱۳ دقیقه امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را  لرزاند؛ ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر با شدت ۳.۶ ریشتر در عمق ۷کیلومتری  "هفت‌چشمه" در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۳ ریشتر درب‌گنبد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۴:۱۹ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر در عمق ۱۰کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۹ دقیقه ظهر امروز نیز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰کیلومتری شهرستان کوهدشت در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۰۵ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۷ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳.۹ ریشتر در عمق ۱۱کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ صبح امروز نیز اشترینان بروجرد بر اثر یک زمین‌لرزه تکان خورد؛ شب گذشته "چالانچولان" شهرستان دورود بر اثر یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر به لرزه در آمد.

شب گذشته زلزله شدیدی استان لرستان را لرزاند؛ این زلزله در همه شهرستان‌های استان لرستان احساس شد که بر اثر آن ۱۶ نفر در کوهدشت مجروح شدند و به برخی واحدهای ساختمانی استان نیز خسارت وارد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.