اهواز_سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: به مناسبت ۲۴ آبان (روز کتاب،کتابدار و کتابخوانی) طرح عضویت رایگان در کلیه کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

به مناسبت هفته کتاب عضویت در کلیه کتابخانه های رایگان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ادراره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد: به مناسبت هفته کتاب طرح عضویت رایگان در کتابخانه های استان اجرا می شود که متقاضیان می توانند با به همراه داشتن کارت شناسایی، پرداخت ۵۰۰۰ریال هزینه صدور کارت و تکمیل فرم ثبت نام به صورت رایگان  در کتابخانه عمومی عضو و از خدمات بخش های مختلف کتابخانه های عمومی استفاده کنید. 
وی افزود: ۲۴ آبان ماه زمان اجرای این طرح است که تمدید زمان عضویت رایگان در کلیه کتابخانه های استان امکان پذیر نخواهد بود.
کوهی رستمی اظهار داشت: همچنین با توجه به در پیش بودن سالروز بزرگداشت آیت الله علامه سید محمد حسین طباطبایی در ۲۴ آبان ماه که مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نهاد کتابخانه های عمومی در نظر دارد جرایم دیر کردی اعضاء کتابخانه های عمومی را که نسبت به بازگرداندن منابع در دست امانت خود به کتابخانه ها تا کنون اقدام نکرده اند از ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه مورد بخشودگی کامل قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.