خادمیاران رضوی و بسیجی های آستان قدس ونیز اعضای جبهه فرهنگی انقلاب تحت عنوان "شبکه مردمی امام رضایی ها" به کمک آسیب دیدگان شتافته اند و نیاز سنجی بر اساس ضرورتهای اولیه انجام شده و هم اکنون مواد غذایی، نان و تیم طلبه ها و خادمان فرهنگی و نیز لباس گرم و چادر برای کمک به زلزله زدگان این منطقه مورد نیاز است.

انتقال آشپزخانه مجهزآستان قدس در مهران(ویژه اربعین) به دشت ذهاب برای تامین غذای گرم زلزله زدگان

به گزارش قدس آنلاین، حاج حسین یکتا مدیر بنیاد کرامت امام رضا و مدیر و ستاد اربعین استان قدس در کشور در گفت و گو با خبرنگار اعزامی قدس به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: آستان قدس رضوی بر اساس دستور تولیت معظم، حضرت آیت الله رئیسی پایگاه امدادرسانی خود را در منطقه سرپل ذهاب دایر کرده ومناطق ازگله و دشت ذهاب را تحت پوشش خدمت رسانی قرار داده است.

وس افزود: خادمیاران رضوی و بسیجی های آستان قدس ونیز اعضای جبهه فرهنگی انقلاب تحت عنوان "شبکه مردمی امام رضایی ها" به کمک آسیب دیدگان شتافته اند و نیاز سنجی بر اساس ضرورتهای اولیه انجام شده و هم اکنون مواد غذایی، نان و تیم طلبه ها و خادمان فرهنگی و نیز لباس گرم و چادر برای  کمک به زلزله زدگان این منطقه مورد نیاز است.

یکتا تصریح کرد: کل امکانات خدماتی آستان قدس از راهپیمایی اربعین -به استعداد یک آشپزخانه مجهز- از مهران به دشت ذهاب منتقل و در حال استقرار در این پایگاه برای تامین غذای گرم زلزله زدگان می باشد. و با اولویت مناطقی که ارتش یا سپاه کمتر امکان حضور داشته اند تارفع نیازهای آب شرب، تغذیه، اسکان و نیازهای ضروری این کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ روستا خط ارتباطی دائم کمک رسانی ایجاد می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.