کرج- سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت:تنهاترین تیم لیگ فوتبال ایران هستیم و متاسفانه آن حمایتی که در دیگر استان ها وجود دارد در قبال اکسین صورت نمی گیرد.

اُکسین تنهاترین تیم لیگ فوتبال ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی لطیفی عصر سه شنبه پس از پیروزی خانگی یک برصفر تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز در نشست خبری اظهار کرد: ۲۵ سال است در سطح اول فوتبال ایران فعالیت دارم و تا به حال ندیده بودم که هیئت فوتبال یک استان پیش از برگزاری یکی از حساس ترین بازی های نماینده اش در لیگ کشور با برخی اظهارات آن را به حاشیه ببرد.

وی با بیان اینکه صحبت های مسئولان هیئت فوتبال در فاصله ۴۸ مانده به بازی ما سبب از هم پاشیدگی اُکسین شده بود گفت: با تلاش فراوان و زحمات اعضای هیئت مدیره و پس از صحبت هایی که صورت گرفت تیم را جمع کردیم ومهیای بازی با فجر شدیم.

مسئولان هیئت فوتبال بازی خوردند

لطیفی با بیان اینکه عده ای که دستشان از این تیم کوتاه شده و بیرون مانده اند قصد به زمین زدن تیم را با برخی بهانه جویی ها دارند گفت: برای من جای تعجب است که فردی موجه همچون سرپرست هیئت فوتبال وهمکاران شان که به سلامت کاری شان ایمان دارم اینگونه بازی خوردند و چنین صحبت هایی را در جمع خبرنگاران مطرح کردند.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در ادامه گفت: اُکسین به دست افراد سلامتی اداره می شود و خداوند هم بالای سر این تیم است و با همه مشکلاتی که داشته ایم امروز خود را به جمع مدعیان لیگ آزادگان رسانده ایم.

لطیفی در بخشی دیگر از صحبت های خود به تحلیل فنی بازی تیمش مقابل نماینده شیراز پرداخت و گفت: این بازی برای ما بسیار حساس وحیاتی بود چرا که پیروزی در این بازی به نوعی به بدشانسی های ما در مسابقات قبل پایان می داد و با کسب دومین برد متوالی خود را به جمع مدعیان می رساندیم.

تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم

وی تصریح کرد: تیم فجر هم فوتبال خوبی ارائه کرد اما در نهایت ما با هوشیاری بازیکنان خود و تلاش مضاعفی که به خصوص در نیمه دوم کردیم برنده این بازی خانگی شدیم.

لطیفی با بیان اینکه مدیران باشگاه در ابتدای فصل ماندن تیم در لیگ یک را از وی خواسته بودند گفت: من درهر تیمی باشم برای بهترین نتیجه و کسب قهرمانی می جنگم و خوشحالم که اُکسین امروز توانسته در قامت یک مدعی خود را مطرح کند.

سرمربی نماینده البرز در لیگ دسته اول فوتبال ایران از جذب چند بازیکن برای تقویت تیم در پایان نیم فصل خبرداد وگفت: با نظر مساعد مدیران باشگاه نقاط ضعف را برطرف می کنیم و برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر تا آخرین روز می جنگیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.