۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 574057

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که تیمش پس از چند هفته ناکامی توانست به پیروزی برسد می‌گوید بازی بعدی این تیم با گیتی پسند و حسین شمس برایش حساسیتی ندارد.

شمسایی: امیدوارم مقابل شمس از کوره در نروم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی، درباره پیروزی پرگل تیم فوتسال تاسیسات مقابل مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: نیم فصل دوم را با سه باخت شروع کردیم. در بازی مقابل مس که ضعیف ظاهر شدیم؛ مقابل حفاری هم که آن اتفاقات داوری افتاد. در بازی با تیم قم هم بازیکنانمان فکر می کردند کار راحتی داریم ولی در نهایت باختیم و هیچ توجیهی برای آن باخت وجود ندارد. به همین دلیل کمر تیم از لحاظ روحی شکسته بود. زخم باختهای قبل روی دلم مانده بود. این زخم واقعا کاری بود.

وی تاکید کرد: با این حال مقابل مقاومت خیلی خوب ظاهر شدیم و بازیکنانم «مو به مو» برنامه های تاکتیکی را پیاده کردند. شرایط ما با مقاومت شبیه به هم بود با این تفاوت که شاید از مقاومت انتظار نرود بالای جدول باشد ولی این انتظار از تیم تاسیسات وجود دارد. به هر حال با این برد، به جدول برگشتیم و به آینده چشم داریم.

سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل گیتی پسند، گفت: بازی مهمی با گیتی پسند داریم. اگر بخواهیم در جدول بمانیم، باید سه امتیاز مسابقه را بگیریم وگرنه در مسیری قرار می گیریم که لیگ را همینطوری ادامه بدهیم.

شمسایی در خصوص تقابلش با حسین شمس و حساسیت این موضوع تاکید کرد: شمس یکی از افرادی بود که تاثیر زیادی در زندگی ورزشی من داشته و با احترام از او یاد می کنم. این تقابل نیست و برایم حساسیتی ندارد چرا که وقتی شمس در دبیری، مس و دانشگاه آزاد هم بود، در همین پست با او روبرو شده بودم. مهم این است که من «از کوره در نروم» و بتوانم احترام بزرگترم را نگه دارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گیتی پسند با حسین شمس نسبت به گیتی پسند زمان علی افضل تغییراتی داشته است یا خیر؟ تصریح کرد: علی افضل سبک و سیاق خودش را داشت و حسین شمس هم سبک خاص خودش را در فوتسال دارد. شمس با تفکر دیگری در گیتی پسند کار می کند و از روزی هم که آمده، تمام مسابقاتش را برده است. به همین خاطر آنها از لحاظ روحی آماده هستند ولی برای ما هم مهم است که خودمان را نشان بدهیم و عقب افتادگی در امتیازات را جبران کنیم.

شمسایی در پایان گفت: جواد اصغری مقدم چند هفته است که دچار آسیب دیدگی شده و قطعا برای این بازی هم او را نداریم ولی سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.