یزد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ۱۰۰ پایگاه هلال احمر و کمیته امداد یزد در میادین اصلی شهرستانهای استان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه دایر شده و آماده دریافت کمک های مردمی است.

۱۰۰ پایگاه در یزد کمک های مردمی به زلزله زدگان را دریافت می کند

به گزارش قدس آنلاین، عباس احدپور با بیان این خبر اظهارداشت : ۴۳ پایگاه توسط این جمعیت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی زدگان غرب کشور در سطح شهرستان های این استان دایر شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۷ پایگاه در میادین شهرستانهای استان مستقر شده افزود: پایگاه های مستقر در شهر یزد در میادین بعثت ، شهید بهشتی ، اطلسی ، همافر ، پمپ بنزین سیلو و جمعیت هلال احمر شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
احدپورتصریح کرد :  جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه و مناطق غربی در بازه زمانی ۲۲ آبان لغایت چهار آذر امسال انجام می گیرد و پایگاه یاد شده از روز گذشته که در استان دایر شده ، مردم نیکوکار استان به یاری زلزله زدگان شتافتند و کمک ها خود را اهدا کردند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: چهار هزار و ۸۰۰ قوطی کنسرو ، ۲۰۰ تخته پتو و ۶ میلیون آب معدنی هم توسط سه خیر به زلزله زدگان اهدا شد  و مساجد جوادالائمه در چهار راه معلم ، جامع رحمت آباد و ابوالفضل آب شور پایگاه داوطلبی جمعیت هلال احمر اماده دریافت کمک های مردمی هستند.
وی افزود: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی را با شماره حساب ۹۹۹۹۹در بانک های ملت، صادرات، مسکن، دی، تجارت، سپه،پارسیان، شهر و اینده و به شماره حساب های بانک ملی ۷۰۲۷۰، ۸۰۰۳۰۰، ملت به شماره حساب های ۱۴۰۴۴۴۰ و ۶۱۰۴-۳۳۷۷-۷۰۰۶-۴۶۰۶ واریز کنندو مردم استان می توانند کمک های نقدی را از طریق شماره گیری با تلفن همراه *۷۴۱*۳*۱۱۲#و یا *۷۲۴# واریز کنند.
احد پور گفت : مردم کمک‌های غیرنقدی خود اعم از پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار و آب معدنی و غیره را به پایگاههای هلال احمر تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.