شهرکرد-معاون وزیر و راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین ومسکن کشور گفت: در صورت تأیید حوزه علمیه قم ۲۱ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به ساخت حوزه علمیه اختصاص داده می شود.

۲۱ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به ساخت حوزه علمیه اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حمیدرضا عظیمیان روز چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به معضل حاشیه نشینی و اقداماتی که در زمینه واگذاری زمین به حاشیه نشینان انجام شده، گفت: وزارت راه و شهرسازی حاشیه نشینی را یک مشکل اجتماعی می‌داند و تلاش خود را  برای حل این مشکل بکار گرفته است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی یک رویکرد کاملا علمی و کارشناسانه نسبت به مشکل حاشیه نشینی دارد و در این میان همکاری و هماهنگی بین بخشی برای حل این معضل نیاز است.

عظیمیان تصریح کرد:دولت در حال اجرای کارهای مطالعاتی برای شناسایی فیزیکی مناطق حاشیه نشین و استفاده از متخصصان به منظور اصلاح و بازسازی این مناطق است.

معاون وزیر و راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین ومسکن کشور در ادامه با اشاره به تصرفات اراضی ملی توسط دستگاه‌های دولتی و مردم گفت: تصویب دستورالعمل ساماندهی اراضی تصرفی گامی موثر در جهت حل این مشکل خواهد بود.

عظیمیان مقابله با پدیده زمین خواری را از اهداف اجرای این دستورالعمل برشمرد و افزود: با اجرای این دستورالعمل خانواده‌های بی‌بضاعت حاشیه شهرها توسط  دولت حمایت خواهند شد.

معاون وزیر و راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین ومسکن کشور در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تأیید حوزه علمیه قم ۲۱ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به ساخت حوزه علمیه اختصاص داده می شود. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.