تیم های پزشکی و کادر پرستاری بیمارستان نیروی دریایی ارتش برای امداد رسانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

اعزام تیم های پزشکی و پرستاری نیروی دریایی ارتش به مناطق زلزله زده

به گزارش قدس آنلاین، با دستور امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در راستای پذیرش و امداد درمانی به مجروحین زلزله غرب کشور، ستاد بحران در بیمارستان فوق تخصصی گلستان این نیرو تشکیل شد.

در پی صدور دستور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش ستاد بحران نداجا در بیمارستان گلستان این نیرو در تهران تشکیل و تصمیمات لازم جهت اجرای برنامه‌های کمک رسانی تدوین شده است.

 بر اساس این گزارش، امیر دریادار دوم دکتر نوری رئیس بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش ضمن ابراز همدردی با هموطنان داغدیده غرب کشور گفت: این بیمارستان آمادگی صد در صدی برای پذیرش مجروحین اعزامی از مناطق زلزله زده را دارد.

وی افزود: ستاد بحران را در محل بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش تشکیل دادیم و بر اساس مصوّبات جلسات برگزار شده مقرر شد ضمن آمادگی کامل برای پذیرش مجروحان حادثه زلزله تا ساعاتی دیگر کاروانی متشکّل از تیم‌های مجرّب پزشکی و تجهیزات دارویی به استان کرمانشاه اعزام کنیم.

دریادار دوم نوری خاطرنشان کرد: پیش از این نیز طیّ یک مرحله تیم های پزشکی و کادر پرستاری این بیمارستان برای امداد رسانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

گفتنی است، از روز گذشته تمامی یگان‌های پروازی و تیپ‌های تکاوری نیروی دریایی ارتش در حالت آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده در صورت اعلام نیاز هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.