سمنان- رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در محورهای تهران ـ مشهد روان است گفت: با آغاز تعطیلات آخر هفته و سالروز شهادت امام رضا (ع) افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی ‌سمنان پیش‌بینی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ترافیک در این لحظات تقریباً روان است ولی پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک از عصر امروز افزایش یابد و ترافیک تا پایان تعطیلات در محورهای استان سمنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در این ایام وجود ندارد اذعان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پلیس برای استقرار در این محورها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس‌راه در ایام تعطیلات روزهای پایانی هفته و سالروز شهادت امام رضا (ع) است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به استفاده از دوربین‌های سرعت‌سنج سیار در محورهای مواصلاتی استان سمنان تصریح کرد: ۴۷ دوربین سرعت‌سنج و به‌صورت ثابت نسبت به کنترل سرعت و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود دارد.

وی کنترل وسایل نقلیه مسافربری را یکی دیگر از اقدامات نیروهای پلیس برشمرد و گفت: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو مهم‌ترین عامل وقوع تصادفات جاده‌ای در استان سمنان است.

خسروجردی از اجرای طرح کنترل مدارک در پلیس‌راه‌ها و پایگاه‌های پلیس در مسیر جاده خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در ساعاتی که خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان تشدید می‌شود باهدف هوشیاری و رفع خستگی رانندگان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تعامل با دستگاه‌های امدادی و اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای در این ایام تصریح کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح جاده‌ها برای برخورد با راننده‌های متخلف اجرا می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تأکید کرد: نیروهای پلیس در مناطق پرحادثه مستقر خواهند بود و با رانندگان متخلف با قاطعیت برخورد می‌کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.