رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اعزام دومین تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: ۱۰ قلم کالای پزشکی به این مناطق ارسال شد.

تیم پزشکی گیلان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد

به گزارش قدس آنلاین، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در گفت‌وگویی با اعلام اینکه تیم دوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد اظهار داشت: نیروهای پزشکی متخصص، عمومی، پرستار و ماما در قالب این تیم اعزام شدند

وی گفت: تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل ۸ پزشک عمومی، یک متخصص جراحی عمومی، ۲ دستیار تخصصی جراحی، یک ماما، یک کارشناس اتاق عمل، یک کارشناس بیهوشی، ۱۴ پرستار ، ۲ بهیار و ۳ پشتیبان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۱۰ قلم کالای پزشکی به تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ عدد همراه با این تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد افزود: این اقلام به‌همت خیران سلامت و با همکاری معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه شده است.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اعزامی به مناطق حادثه دیده و نیاز مبرم زلزله‌زدگان به آب، پتو و مواد خوراکی خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل دهند تا به مناطق زلزله زده ارسال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان داشت: ساکنان دیگر شهرستان‌های استان گیلان نیز که مایل به کمک رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه هستند می‌توانند اقلام مدنظر خود را به دفاتر شبکه‌های بهداشت تحویل دهند.

به گزارش تسنیم، نخستین تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۲۲ آبان ماه به‌همراه ۲ دستگاه اتوبوس و ۵ دستگاه آمبولانس جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به مناطق حادثه دیده اعزام شده بودند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.