کرج- مدیرکل صداو سیمای مرکز البرز گفت: براساس بررسی های صورت گرفته برنامه های رادیویی ۳۳ درصد و تلویزیونی این مرکز ۴۳ درصد بیننده دارد.

شبکه تلویزیونی استان البرز ۴۳ درصد بیننده دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علی رامک پیش از ظهر پنج شنبه  در دیدار با استاندار البرز اظهار کرد: بر اساس نظر سنجی های انجام شده ۸۵ درصد مخاطبان به برنامه های صدا وسیمای البرز اعتماد دارند.

وی با اشاره به راهبردها واهداف این شبکه استانی گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های البرز با هدف تقویت هویت مستقل استان با پرهیز از سیاه نمایی و ایجاد روحیه امید در مردم را در این رسانه دنبال می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای البرز ادامه داد: تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این مرکز در ارائه تولیدات پرمحتواتر مؤثر است.

 رامک تصریح کرد: صدا وسیمای البرز در تلاش است تا برنامه های فاخر و اثرگذاری را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تهیه و پخش کند که در این راستا نیازمند حمایت استاندار و دیگردستگاه های استان هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در پایان از ساخت سریالی از زندگی آیت الله طالقانی در این مرکزخبر داد وگفت:معرفی توانمندی های گردشگری و تهیه اطلس فرهنگی البرز نیز از دیگر برنامه های در دست ساخت این مرکز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.