کرج- استاندار البرز با تاکید براینکه به بهبود فضای کسب کار و اشتغال و تولید در این استان بسیار خوش بین هستم گفت: از صدا و سیما و رسانه ها می خواهم در این زمینه یاریگر ما باشند.

رسانه ها یاریگر مسئولان در بهبود فضای کسب وکار باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین صداوسیمای مرکز البرز اظهارکرد: برنامه ریزی جامعی برای مردمان البرز در جهت ایجاد امکانات و مزایای مناسب زندگی داریم ودر این مسیر از همه می خواهیم ما را کمک کنند.

وی افزود: در دوره های مختلف مسئولیتم سعی کرده ام ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشم وبه نظرم صدا و سیما یک ظرفیت بزرگ برای مسئولان و دولتمردان است و باید از این ظرفیت برای خدمت بیشتر به مردم بهره گرفت.

استاندار البرز با اشاره به بیان دغدغه ها و مشکلات مردم از رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما گفت: به طور قطع بیان انتقادات از سر دلسوزی است اما بایدمراقبت باشیم تا سلایق شخصی خود را در اجرای امور دخالت ندهیم.

نجفی با بیان اینکه صدا و سیما به خوبی توانست در زلزله اخیر اخبار صحیح  وموثق را در اختیار مردم قراردهد گفت: این اطلاع رسانی موجب جمع آوری کمک هایی قابل توجه از سوی مردم نوعدوست شد.

 وی البرز را استانی نوپا دانست وبا تاکید براینکه همه باید تلاش کنیم صدای آن در کشور رسا و به بلندای البرز باشد گفت: البرز رنگین کمانی از اقوام مختلف ایرانی است و صدا و سیما می تواند انسجام اجتماعی و هویت مستقل این استان را تقویت کند.

نماینده عالی دولت در استان البرز درپایان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت روحیه امید مردم به نظام اشاره کرد وگفت: باید تلاش کرد در برنامه سازی ها به گونه ای عمل شود که امید مردم به نظام کمرنگ نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.