کرج- استاندار البرز با تاکید براینکه باید با جدیت برای جبران عقب ماندگی های استان در تامین فضای آموزشی اقدام کرد گفت: رتبه سی و یکم فضای آموزشی در کشور برای البرز به عنوان پیشانی پایتخت شایسته نیست.

رتبه سی ویکم فضای آموزشی کشور شایسته البرز نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی درنشست شورای آموزش وپرورش استان البرز که صبح امروز شنبه برگزار شد اظهار کرد: وضعیت البرز در سرانه فضای آموزشی مطلوب نیست و مدیران باید برنامه هایی با قابلیت اجرایی تدوین کرده و ارائه دهند و تمامی ظرفیت های دولتی و خصوصی را استفاده کنیم.

وی با تاکید براینکه مصوبات این حوزه باید اجرایی شود گفت: ضرورت دارد مدیرانی در جلسات حضور داشته باشند که اختیار تصمیم گیری دارند.

وی با بیان اینکه باید دست خیرین را در کاهش محرومیت های موجود بوسید افزود: در این خصوص موانع راه را باید برداشت و روند پیشبرد اهداف خیرخواهانه آنها بخصوص در حوزه ارتقا سرانه فضای آموزشی را تسهیل کرد.

استاندار البرز احترام به مدیران بالادستی را بسیار شایسته  دانست و گفت: ولی این امر نباید مانع اطلاع رسانی دقیق از کمبودها و ضعف های استان شود.

نجفی تصریح کرد: معتقد هستیم آموزش پلی از توسعه نیافتگی به توسعه یافتگی است و عناصر تحقق این امر دانش آموزان هستند که باید برای آنها بستر و فضای مناسبی مهیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.