زاهدان-️نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مکتب بسیجی تسلیم پذیر نیست ومهمترین تفکر بسیجی حرکت بر محور ولایت است.

مهمترین تفکر بسیجی حرکت بر محور ولایت است

به گزارش قدس آنلاین،️آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اگر بناست تفکر بسیجی داشته باشیم وظیفه داریم از ولایت فقیه تبعیت کنیم.

وی افزود:️تفکر بسیج متعلق به قوم، نژاد، مذهب و گروه خاصی نیست و تربیت شدگان این مکتب به مثل شهید محسن حججی و بسیاری دیگر از رزمندگان اسلام با سری برافراشته و مقتدارانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد:پشتوانه نظام، دلگرمی رهبر، صحنه گردان دیروز جبهه و جنگ و امروز سازندگی بسیجیان هستند و باید با وحدت و همدلی و تفکر تقریب به فعالیت بپردازید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در مراسمی که ۳۰آبان ماه جاری برگزار می شود، به طور همزمان به بهره برداری خواهند رسید.

سردار حسین معروفی افزود:️از هفته بسیج سال گذشته تاکنون ۴۶۱ برنامه را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، دفاعی و فضای مجازی در استان اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.