شیراز-استاندار فارس گفت: اصحاب رسانه در تنگناهای موجود، انگیزه‌های خوب ایجاد کنند.

دانشگاهیان برای حل چالش آب و کشاورزی راهکار دهند

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در نشست شورای کشاورزی استان فارس اظهار داشت: انتظاری که از رسانه‌ها داریم این است که در این شرایط تنگنا با ایجاد انگیزه‌های خوب، مسؤولان را وادار به کار و تلاش بیشتر کنند.

وی افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در فضای رسانه‌ای علاوه بر اینکه مشکلی را حل نمی‌کند، راهکارهای ابتدایی را نیز از بین خواهد برد، بنابراین رسانه‌ها سعی کنند در القائاتی که به جامعه می‌دهند، ایجاد انگیزش کنند، چراکه مردم مددکار مسؤولان برای حرکت به جلو خواهند بود تا ما بتوانم با کمک آنان اهداف بزرگ پر از چالش و مشکل خود را محقق کنیم.

مقام عالی دولت در استان فارس پس از شنیدن سخنان اعضای شورای کشاورزی استان با اشاره به مسائل و مشکلات این حوزه، خاطرنشان کرد: داشتن نگاه جامع در حوزه کشاورزی، ما را به راهکار اصلی نزدیک می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه نباید انتظار داشت تمام اقدامات صورت گرفته در حوزه کشاورزی صد درصد مطلوب جلوه کند، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه آبیاری تحت‌فشار و ایجاد گلخانه در کشاورزی مزایای عدیده‌ای دارد اما ممکن است معایبی جزئی نیز داشته باشد که باید احصا شود.

تبادار با عنوان اینکه جلسات شورای کشاورزی محل جدل نیست، اضافه کرد: نگاه‌ها در جلسات شورای باید جامع باشد که در این راستا ایجاد برش استانی و شهرستانی زیر لوای نگاه جامع، امر پسندیده‌ای بوده که در استان فارس انجام شده است و ما را به هدف نزدیک خواهد کرد.

وی خواستار مشارکت کارشناسان و دانشگاهیان در بحث کشاورزی و آب استان فارس شد و افزود: استادان دانشگاه باید راهکارهای مختلف را در بحث آب و کشاورزی به ما ارائه دهند، چراکه نگاه آنان فراتر از نگاه ما در این جلسات است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.