قزوین_ مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: برنامه عملیات روانی و شیوه های اقناع مخاطب در رسانه با حضور سردار اثباتی در این استان برگزار می شود.

برنامه عملیات روانی و شیوه های اقناع مخاطب حوزه رسانه در قزوین برگزار می شود

محمدکشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تبیین برنامه های هفته بسیج و «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» به عنوان راهبرد این هفته اظهار داشت: باتوجه به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه سال جاری، برنامه های مختلفی در این هفته از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین پیش بینی شده است.

وی افزود: نخستین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده است که از جمله برنامه های روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری می توان به برگزاری جلسه نقش بسیج رسانه در اقتصاد مقاومتی در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین اشاره کرد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه روز سه شنبه ۳۰ آذرماه سال جاری با عنوان «بسیج، محرومیت زدایی و خدمت رسانی» نامگذاری شده است، ادامه داد: در این روز اصحاب رسانه از عرصه محرومیت زدایی بازدید می کنند.

کشاورز « بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» را به عنوان روز شمار سومین روز از هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: در این روز کارگاه آموزشی با محوریت رسانه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در روز شمار هفته بسیج و نامگذاری روز پنج شنبه دوم آذرماه سال جاری با عنوان «بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم»، برنامه عملیات روانی و شیوه های اقناع مخاطب در رسانه با حضور سردار اثباتی در ساعت ۱۲:۳۰  دقیقه برگزار می شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: سوم آذرماه سال جاری با عنوان «بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری» نامگذاری شده است که از جمله برنامه های پیش بینی شده این روز می توان به نقدفیلم سینمایی در سینما بهمن اشاره کرد.

کشاورز یادآور شد: در ششمین روز از هفته بسیج و در روز شنبه چهارم آذرماه جاری با عنوان «بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی»، جلسه اخلاق و رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار می شود.

وی مطرح کرد: «بسیج، جهادکبیر و عمل انقلابی» به عنوان آخرین روز هفته بسیج در روز یکشنبه پنجم آذرماه سال جاری بوده که برگزاری هیأت قلم به میزبانی خبرگزاری رسا با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و برنامه ورزشی و تفریحی ویژه بانوان اهل رسانه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.