بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از کمک ۱۳ میلیارد ریالی استاندار برای تکمیل کلینیک تخصصی درمان بیماران خاص در بجنورد خبر داد.

کمک ۱۳ میلیارد ریالی استاندار خراسان شمالی برای ساخت کلینیک بیماران خاص

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در نشستی با اعضای هیئت مدیره و خیران انجمن ام.اس استان گفت: با وجود محدودیت های مالی موجود، این کمک ها نشانه توجه مدیریت عالی استان به مشکلات بیماران خاص است.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و امکانات بخش دولتی، باید بیش از گذشته از ظرفیت خیران و نیکوکاران در این حوزه بهره گرفت.

وی هم چنین بر تقویت هیئت های ورزشی مختص این بیماران تاکید و آمادگی استانداری را برای حمایت و پشتیبانی از این ورزشکاران اعلام کرد.

علی قربانی نماینده مردم ۵ شهرستان استان در مجلس هم ابراز امیدواری کرد با توجه به توافق دولت و مجلس برای بودجه ریزی عملیاتی در کشور، اعتبارات سازمان های حمایتی ازجمله بهزیستی تقویت شود.

سهیلا پیدا مدیر انجمن ام.اس خراسان شمالی هم با قدردانی از حمایت های استاندار و خیران استان برای ساخت نخستین کلینیک درمانی ویژه بیماران خاص در شمال شرق کشور، از سفر آذرماه شماری از نیکوکاران کشوری به بجنورد و کمک آنان به تکمیل و تجهیز این مرکز تخصصی خبر داد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.