مدافع ملی پوش تیم فوتبال پدیده خود را آماده بازی با پرسپولیس دانست.

خانزاده: آماده بازی کردن مقابل پرسپولیس هستم/ غیبت طارمی مشکل ساز شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خانزاده در خصوص اینکه ‌آیا گچ دستش را باز کرده است یا خیر، گفت: این موضوع با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و کادر فنی پدیده انجام خواهد پذیرفت. اگر آنها تشخیص بدهند من این کار را انجام خواهم داد اما با گچ دست هم مشکلی ندارم و می‌توانم بازی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی با پرسپولیس می‌رسد یا خیر، گفت: هر چه کادر فنی صلاح بداند همان است. من از هر نظر آماده هستم و در این مدت هم با تیم تمرین می‌کردم.

خانزاده در خصوص اینکه پدیده در یکی، دو هفته اخیر خوب نتیجه نگرفت اما شرایط خوبی را دارد، گفت: اگر دقت کرده باشید در این هفته‌های اخیر مصدومان زیادی داشتیم و هیچ وقت دو تیم کامل به مصاف رقبا نرفت، این موضوع خودش تمرکز را در تیم ما کم می‌کند. من امیدوارم مصدومان ما برسند و به شرایط خوبمان برگردیم. 

وی تأکید کرد: اگر شما دقت کنید همین حالا برای بازی با پرسپولیس چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند و این کار را سخت می‌کند. ان‌شاءالله هم خودم و هم بقیه بچه‌ها بتوانیم به شرایط ایده‌آل برگردیم و به تیم کمک کنیم.

خانزاده در خصوص دیدار با پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و تیم اول ایران و آسیا است اما بعد از محرومیت مهدی طارمی و غیبت فرشاد احمدزاده یک مقدار برش قبل را ندارد و پرسپولیس قبل نیست. این را می‌توان از نحوه فوتبال این تیم فهمید البته این تیم بازیکنانی مثل منشا، علیپور و وحید امیری دارد که خطرناک است و ولی ما هم باید با تمام تمرکز پا به این مسابقه بگذاریم.

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست ندارد دوباره به پرسپولیس برگردد، گفت: صد درصد همین طور است کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد در پرسپولیس بازی کند من تمام تلاشم را می‌کنم به تیم محبوبم برگردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.