کارشناس سازمان هواشناسی، از بارش باران در ۸ استان کشور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در سه روز آینده آسمان کرمانشاه بارانی است.

ورود سامانه بارشی به ۸ استان/آسمان کرمانشاه بارانی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصغری گفت: از امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه، شاهد افزایش ابر و از بعد از ظهر این روز و طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید برای استان زلزله زده کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق کوهستانی و سردسیر این استان، احتمال بارش به صورت برف وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در ۸ استان کشور خبرداد و تصریح کرد: از فردا بارش باران در برخی استان‌ها نظیر لرستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، اردبیل، کرمانشاه و کردستان آغاز خواهد شد و این بارش‌ها همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه  بارش باران در مناطق زلزله زده طی سه روز آینده ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: با ورود سامانه بارش زا به کشور، از بعد از ظهر امروز بارش باران در مناطق زلزله زده آغاز خواهد شد و این بارش‌ها در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی کنگاور را سردترین شهر استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: امروز کمینه هوای کنگاور منفی یک درجه خواهد بود و این شهر از سایر شهرهای استان کرمانشاه سردتر است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.