مهدی بیات رئیس هیئت مدیره باشگاه شارلوا روایت جالبی از نحوه جذب کاوه رضایی دارد.

نقش پدر ایرانی مدیر باشگاه شارلوا در خرید کاوه رضایی!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بیات یک مدیر خوشبخت است. گورخرهایش در رده دوم پرولیگ جا خوش کرده اند. بعد از یک دوره افول در ماه اکتبر، حالا به سه پیروزی متوالی دست یافته اند. بر روی آخری، مُهر کاوه رضایی خورده است. بازیکنی که به خاطر اصرار پدر رئیس هیئت مدیره جذب شد. 

در نیمه راه مرحله کلاسیک، اسپورتینگ از جایگاه دومش در جدول محافظت کرد. "من از نتایجی که تا به اینجا گرفته ایم احساس غرور می کنم. این موفقیت حاصل ۵ سال کار است. یک کار تیمی واقعی. همه در باشگاه طوری رفتار کردند که اولین شهر فرانسه زبان بلژیک صاحب باشگاهی قابل احترام و معتبر باشد."

شارلروا در این مقطع با همه تیم های پرولیگ، یک بازی انجام داده و بیلان مثبتی به جا گذاشته است. "از ابتدای فصل، هیچ تیمی به آن صورت ما را با مشکل مواجه نکرده است. ما در اوستاند ۰-۳ باختیم ولی از نظر من این نتیجه با محتوای بازی همخوانی نداشت. من حتی فکر می کنم که آنقدرها هم بد بازی نکردیم. سرمربی به خوبی این بازی را برای بازیکن ها آنالیز کرد و روی این نکته تاکید داشت. این یک خلا گذرا بود و حالا اسپورتینگ دوباره روی غلتک افتاده"


بدون خروجی در ماه ژانویه

مهدی بیات اطمینان می دهد که دوره نقل و انتقالات زمستانی خدشه ای بر تیم وارد نخواهد کرد. "من خیلی روشن در این مورد صحبت کردم، خصوصا نسبت به موقعیتی که امروز در جدول داریم، هیچکس ما را ترک نخواهد کرد".

هیچکس، حتی کاوه رضایی با ۶ گل زده و جدیدترین محبوب سرزمین سیاه. "او خوشبخت است. هواداران دوستش دارند. من فکر می کنم این شروع یک ماجرای زیباست. من از موفقیت او خوشحالم. منی که شدیدا مخالف رفتن به دنبال بازیکن های ایرانی بودم"

با این حال مهدی بیات در نهایت قانع شد. "کاوه روحیه متفاوتی داشت. خیلی واضح می شد اراده اش را برای پیوستن به شارلروا دید. و موضوع پول نبود چرا که در ایران پول بیشتری به او می دادند. من در آن روحیه چیزی یافتم که امروز در زمین می بینیم. و البته پدرم ... قویا اصرار داشت استعدادیاب های ما بروند کاوه رضایی را ببینند. و من هم وقت بگذارم و با او صحبت کنم. پدرجان ممنونم، کاوه بازیکن توست"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.