اسطوره فوتبال ایران درخواستش برای شفافسازی در فوتبال را از معاون وزیر ورزش مطرح کرد.

علی کریمی اینبار سراغ معاون وزیر رفت/ آقای داورزنی! انتظار شفاف سازی داریم

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی در متنی که درکانال تلگرامی خود منتشر کرده از داورزنی معاون وزیر ورزش خواسته تا به مسائل پشت پرده فوتبال و قراردادهای عجیب حول آن ورود کند.

متنی که علی کریمی خطاب به داورزنی منتشر کرده به شرح زیر است:
«اقای داورزنی ، در زمان ریاست فدراسیون والیبال ، همیشه شما را به عنوان مدیری لایق  و کار بلد تحسین میکردم ، الان که به معاونت وزارت ورزش رسیدین، انتظارا از شما بالاتر رفته و امیدوارم مدیریت در والیبال الان انتقال پیدا کنه به دیگر رشته ها.مردم از شما انتظار دارن که از مدیرهای لایق حمایت و کسانی که برای ورزش جز پر کردن جیب خود و همدستان خود ، کاری دیگه نکردن، از ورزش پاک کنید.

اقای داورزنی ، از شما خواهش میکنم گزارشی که هیئت نظارت وزارت ورزش از فدراسیون تهیه کرده را هم شما و هم وزیر محترم ورزش که خوشبختانه ایشون هم دنبال شفاف سازی در ورزش است ، مطالعه کنید. این گزارش قبل شما به دست معاون قبلی دکتر سجادی رسیده و اتفاق خاصی نیفتاده!!!! فقط نتیجه گزارش این بود که اقای کفاشیان دیگر برای دور جدید کاندید نشود( ای کاش کفاشیان کاندید میشد) تا این گزارش درباره ش صحبتی نشود، در این گزارش ریز تمام قراردادهای بسته شده توسط فدراسیون موجود است!!!!!!!

اقای داورزنی از شما انتظار میرود که در این مورد شفاف سازی کنید. فدراسیون. فوتبال که پاسخگو نبود، امیدوارم اقای وزیر و شما بعنوان متولی ورزش پاسخگو باشین و نظر من نسبت به شما همانی که بود ، باشد. منتظریم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.