بجنورد- مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر تسهیل تردد مردم در مسیر منتهی به بینارستان امام حسن(ع) بجنورد، یک باند این جاده طی هفته جاری تکمیل و بهره برداری می شود.

جاده بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد این هفته تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، یزدان عنبری اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار و اهمیت و ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از محور جاده ارکان به جهت تسهیل در تردد و ارائه خدمات بهتر به مراجعان بیمارستان امام حسن (ع)، دانشگاه ها، موسسات واقع در مسیر و مردم شریف منطقه، عملیات اجرای آسفالت این محور شروع شد.

وی افزود: طی برنامه ریزی به عمل آمده باند رفت این مسیر به طول حدود چهار کیلومتر از سه راهی ارکان تا بیمارستان امام حسن (ع) در هفته آتی تکمیل می شود و به بهره‌برداری می رسد.

وی تاکید کرد: تکمیل پروژه های ناتمام و اولویت دار در استان با جدیت دنبال می شود و طی دولت یازدهم نیز اقدامات شاخصی در این حوزه انجام شد و بنا بر این است که این روند در دولت دوازدهم نیز استمرار یابد تا شاهد ارتقای خدمت رسانی و شتاب روند توسعه در استان باشیم.

ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فوق تخصصی امام حسن(ع) بجنورد که طی سال های ۸۹ تا ۹۲ تنها ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از سال ۹۳ تا ۹۵ با پیشرفت فیزیکی صد در صدی تکمیل، تجهیز و اردیبهشت امسال با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.