کرج- معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت:در شش ماهه اول سال جاری ۵۸۷ پروانه ساختمانی در این کلانشهرصادر شده است.

صدور ۵۸۷ پروانه ساختمانی در کلانشهر کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، احدالله احمدی پرگو اظهار کرد: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط معاونت شهرسازی، تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور سال جاری به تعداد ۵۸۷ پرونده می رسد.

وی افزود: بر اساس آمار موجود، در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۹۲ و ۸۵، ۸۵ پروانه ساختمانی برای واحدهای مسکونی صادر شده است؛ همچنین، ۱۲ پروانه ساختمانی برای واحدهای تجاری به ثبت رسیده است.

احمدی پرگو بیان کرد: بر اساس پروانه های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری کرج، طی سه ماهه نخست سال جاری، ۱۲۷ احداث بنا، ۱۷۲ مورد تجدید بنا و ۶ مورد افزایش بنا انجام شده و تعدادی هم تمدید پروانه و دیوار کشی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سه ماه دوم سال جاری نیز ۲۴۴ مجوز پروانه ساختمانی برای واحدهای مسکونی صادر شده است  و در بخش تجاری نیز این رقم به ۵ مورد می رسد گفت: از مجموع پروانه های ساختمانی صادر شده ۱۲۰ مورد آن مربوط به احداث بنا، ۱۳۳ تجدید بنا، ۵ مورد افزایش بنا و ۶ مورد دیوار کشی بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج یادآور شد: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان شهریور ماه، مساحت کل عرصه برای پروانه های ساختمانی صادر شده۳۲۱ هزار متر مربع می باشد همچنین  ۲ هزار و ۸۸۸ پایانکار واحدهای مسکونی و تجاری صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.