اهواز_ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان از توزیع ۱۶۰۰ تن آرد خبازی و دو میلیون و ۵۵۰ هزار قرص نان طی ایام اربعین حسینی خبر داد.

توزیع ۱۶۰۰ تن آرد خبازی بین ستادهای اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴، سیاوش حسین پور امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : اربعین جریان بزرگ فرهنگی و دینی است که در قرون متمادی به پاسداشت رنج‌ها و ملالت‌ها که اهل‌بیت(ع) و پیامبر(ص) پس از واقعه کربلا متحمل شدند، توسط شیعیان گرامی داشته می‌شود.
وی افزود: همانند سالهای گذشته  شرکت غله به عنوان یک سرباز میزبان قدوم هزاران زائر اربعین حسینی‌ بود که مشتاقانه در آرزوی رسیدن به میعادگان شیعیان جهان هستند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان با بیان این نکته، که در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) مردم مومن و ولایتمدار ایران از نقاط مختلف کشور عازم پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی می شوند بیان کرد:  به دلیل قرار داشتن استان خوزستان در مسیر کربلا، خیل عظیمی از عاشقان امام حسین(ع) از شهرهای مختلف کشور برای رسیدن به کربلا از این استان عبور می‌کنند.
حسین پور گفت : خدمت به این زائران را افتخاربس بزرگ برای خود  دانسته و یکی از اصلی‌ترین وظیفه‌های خود را تامین آرد و نان میهمانان سالار شهیدان می دانم .
وی در ادامه با بیان اینکه به یاری خداوند در  برنامه‌ریزی های انجام شده در برپایی  اربعین حسینی امسال سعی شد از کاستی های توزیع آرد در سال گذشته درس گرفته و با حضور میدانی مدیر محترم خدمات بازرگانی شرکت و دیگر کارشناسان اقدام به بازرسی از مواکب و مکان های توزیع نان در مسیر های شلمچه و چزابه کردند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان اظهار داشت: باید مدیریت لازم و به موقع برای توزیع مناسب و خدمات‌رسانی کافی کالایی چون آرد و نان ، میان موکب‌داران به‌خوبی و به‌موقع انجام گیرد که نیروهای تحت امر شرکت این وظیفه را به خوبی انجام داده تا کمبودی در این ایام جلوه نکرده ، و توزیع ۱۶۰۰ تن آرد خبازی و دو میلیون و ۵۵۰ هزار قرص نان طی ایام اربعین حسینی خود شاهدی بر گواه است.
حسین پور از جانمایی وآماده‌سازی زیرساخـت‌های بکار گیری دو دستگاه کانتینر پخت نان در مرز شلمچه و چزابه نیز خبر داد و اعلام داشت: که این عمل با تأمل شرکت غله خوزستان با سازمان صنعت ، معدن و تجارت و ستاد بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است. 
وی در پایان گفت : معتقدیم این اقدامات و نوکری برای اهل بیت(ع) چه در داخل ایران باشد یا در خاک عراق فرقی نمی‌کند بلکه مهم توجه داشتن به زائران اربعین حسینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.