کرج- هفته پژوهش و فناوری استان البرز در حالی از ۴ لغایت ۹ آذرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار می شود که می تواند بستر مناسبی برای معرفی توانمندی های البرز در حوزه های مختلف از جمله پزشکی ودارویی باشد.

ظرفیت های پزشکی ودارویی البرز در هفته پژوهش معرفی می شود

به گزارش  قدس آنلاین، در روزهای گذشته نشست ها وجلسات مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه برگزار شده وبه نظر می رسد پس از تجربه موفق برپایی نمایشگاه در سال گذشته در دوره پیش رو نمایشگاه می تواند بستر خوبی برای رونق فن بازارها مهیا کند.

در این ارتباط جانشین ستاد هفته پژوهش در استان البرز به خبرنگار قدس آنلاین گفت: انتظار می رود ویژه برنامه های این هفته به نحوی تدارک دیده شود که با عنوان قطب علم و فناوری بودن استان همخوانی داشته باشد.

عبادالله کامکار افزود: البرز توسط وزیرعلوم و وزیر ارتباطات در مسیر کریدور علم و فناوری کشور نامیده و قرار گرفته است لذا حق مطلب را باید در این هفته به جا آورد و علاوه بر حضور پژوهشگران سالهای قبل شاهد دستاوردهای محققان جدید نیز باشیم.

جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان با تأکید بر اینکه ۳۰۰ غرفه پیش بینی شده درنمایشگاه هفته پژوهش باید از لحاظ کیفی نیز غنی و پر بار باشد، گفت: دستاوردهای پزشکی و دارویی در استان نیز مهمترین خوراکی است که به غنی سازی غرفه های این نمایشگاه کمک شایانی خواهد داشت.

کامکار تصریح کرد: برنامه های هفته پژوهش در استان البرز با شعار ملی «هفته پژوهش و فناوری پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی» دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری سمینارها و دعوت از سخنرانان ویژه نیز در برنامه های کاری این هفته قرار دارد ضمن آنکه امسال تعداد غرفه های این نمایشگاه نیز دو برابر سال گذشته پیش بینی شده تا محققان با دست پر به میدان بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.