سخنگوی سازمان انرژی اتمی د رخصوص نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم ختم پدر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا، اظهار کرد: ما سال گذشته نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت ها در بروکسل در خصوص همکاری های هسته ای و اتحادیه اروپا داشتیم و در آنجا بحثی شد که چنین برنامه ای در تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: نشست روزهای شه شنبه و چهار شنبه در اصفهان در همین چارچوب برگزار خواهد شد و در آنجا بررسی می کنیم که همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا به چه نقطه ای رسیده و چه چشم اندازی پیش رو داریم.

کمالوندی افزود: در مراسم افتتاحیه این نشست سخنرانانی از کشورهای مختلف اروپایی و اعضای اتحادیه اروپا و ایران سخنرانی خواهند کرد و بررسی خواهیم کرد که در حوزه همکاری های هسته ای چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال دیگری که آیا در این نشست در مورد موضوع برجام و مسائل پیش روی آن نیز صحبت خواهد شد یا خیر، گفت: من در سخنرانی خود به این موضوع و مشکلاتی که از طرف آمریکا در ارتباط با برجام به وجود آمده خواهم پرداخت و اعضای مختلف برجام باید تدابیری داشته باشند که چگونه می توان جلوی این روندی که به ناکجا آباد ختم می شود را گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.