بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از کمک سه میلیارد ریالی مردم استان به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.

کمک ۳میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، حسن شکوری نسب، اظهارکرد: در مجموع مردم استان در قالب نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه سه میلیارد ریال کمک کردند.

وی با اشاره به اعزام پنج دستگاه کامیون از اقلام مختلف به غرب کشور، ادامه داد: دو هزار و ۶۰۰ تخته پتو، شش هزار و ۵۰۰ دست پوشاک،۵۰۰ تخته موکت به کرمانشاه ارسال شده است.

شکوری نسب  ارسال ۲۰ هزار آب معدنی، پنج تن برنج، حدود پنج تن قند و شکر، سه هزار و ۳۰۰ قوطی کنسروجات را از دیگر کمک های مردمی برشمرد.

وی یادآورشد: مردم استان ۱۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال نیز به صورت نقدی به مردم کرمانشاه کمک کردند که هنوز هم کمک ها ادامه داشته و افراد می تواند کمک های خود را به حساب ۹۹۹۹۹همه بانک های و وارد کردن دستور #۷۲۴* در موبایل انتقال دهند.

وی با اشاره به برپایی ۵۴ پایگاه جمع آوری کمک برای زلزله زدگان غرب کشور  در استان، خاطرنشان کرد: سازمان جمعیت هلال احمر استان نیز به جز کمک های مردمی ۵۰۰ ست ظروف، پنج تن قند و شکر، سه تن برنج، چهار هزارروغن مایع، دو هزار بسته چای به غرب کشور ارسال کرده است.

شکوری نسب با بیان اینکه پنج تن نایلون برای پوشش چادرهای زلزله زدگان به کرمانشاه ارسال کرده ایم، عنوان کرد: پنج هزار کنسروجات، شش هزار بطری آب معدنی و ۱۰ هزار جلد دفترچه خانوار نیز از دیگر اقلام ارسالی به کرمانشاه است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.