قزوین_ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ولایتمداری مردم نقش مهمی در مقاومت برابر دشمن دارد.

ولایتمداری مردم نقش مهمی در مقاومت برابر دشمن دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به همراه جمعی از بسیجیان‌ با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در این استان ظهر سه شنبه دیدار و گفت وگو کرد.

 در این دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: جمع حاضر و سایر بسیجیان استان قزوین به منظور  پاسداری از دستاوردهای انقلاب فعالیت می کنند.

سردار محمد شاهرخی به ویژگی های انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: یکی از ویژگی های خاص این انقلاب، حضور مردم در تمام عرصه ها است چراکه در تمام مقاطع زمانی در طول تاریخ کشور شاهد تبلور حضور مردم بوده ایم.

وی با بیان اینکه تعمیق ارزش های محوری و بنیادین انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف بسیج محسوب می شود، ادامه داد: تمام مردم از تمام اقشار در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته اند و این انقلاب با حضور مردم به ظهور رسیده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بسیج را به چراغی که روشنگر راه جامعه است تشبیه کرد و گفت: حضور امروز بسیجیان در واقع بیعت نمادین با رهبر فرزانه انقلاب و مبین این‌ موضوع است که ما همچنان در بیعتمان با رهبر و آرمان های انقلاب ایستاده ایم.

شاهرخی ولایتمداری را یکی از بارزترین ویژگی های مردم  بیان کرد و یادآور شد: ولایتمداری مردم نقش مهمی در مقاومت برابر دشمن دارد به گونه ای که دشمنان با تمام ابزاری که برای تضعیف دین و قدرت کشور انجام دادند به دلیل ولایتمداری مردم نتوانستند هدف خود را محقق سازند.

در این دیدار، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر٬ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی٬ مهدی صادقپور فرمانده سپاه امام سجاد و جمعی از فرماندهان و بسیجیان استان قزوین حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.