کرمان - مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان اظهار داشت: مرحله دوم طرح هر مسجد یک حقوق‌دان همزمان با هفته بسیج در کرمان آغاز می شود.

اجرای مرحله دوم طرح هر مسجد یک حقوق‌دان در هفته بسیج

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله عباس زاده عنوان کرد: هدف از این طرح بالا بردن سطح آگاهی فرهنگ عمومی – حقوقی اقشار مختلف، پیشگری از وقوع جرم و پیشگیری از مراجعه بی رویه به دستگاه قضائی است.

مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان ادامه داد: در مرحله دوم طرح هر مسجد یک حقوق دان هفت مسجد در سطح شهر کرمان تعیین شده و حقوق‌دانان بسیجی ضمن حضور در  مساجد به نمازگزاران در چهار مرحله خدمات حقوقی رایگان ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه استقبال عمومی از این طرح خوب بوده است، افزود: این طرح با اقبال قضات روبرو شده و تا به امروز ۲۵ نفر آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده اند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه مرحله اول طرح هر مسجد یک حقوق دان در ده مسجد شهر کرمان اجرا شده است، عنوان کرد: اجرای طرح هر مسجد یک حقوق‌دان با همکاری و تعامل معاونت فرهنگی دادگستری کل استان و کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی در شهر کرمان و برخی از شهرستان های استان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.