۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 575065

وعده تخلف ناپذیر الهی

سید مهدی موسوی

کمتر از دو ماه پیش، سردار قاسم سلیمانی وعده انهدام کامل و پایان داعش را در منطقه داد و روز گذشته نیز پیام این فرمانده محبوب و مقتدر سپاه قدس خطاب به رهبر معظم انقلاب، حاوی نکات بسیار مهمی بود.

قدس آنلاین- کمتر از دو ماه پیش، سردار قاسم سلیمانی وعده انهدام کامل و پایان داعش را در منطقه داد و روز گذشته نیز پیام این فرمانده محبوب و مقتدر سپاه قدس خطاب به رهبر معظم انقلاب، حاوی نکات بسیار مهمی بود.

نکته جالب در ابتدای این پیام عزت آمیز، اشاره سردارِ دل‌ها به آیه مبارکه «انا فتحنا لک فتحا مبینا» است که نخست اعلام می‌دارد، شکست داعش در عراق و سوریه پس از فتنه سیاه تکفیری‌های تروریست، فتحی بزرگ و کامل است و دیگر اینکه به یاری الهی باید منتظر پیروزی‌های دیگر در منطقه به سود جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

بی گمان، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی به رهبری و حمایت کلیدی ایران اسلامی تنها پیروزی علیه یک ارتش کلاسیک یا یک گروه مسلح ناراضی در گوشه‌ای از یک سرزمین جغرافیایی نبوده و نیست، بلکه سرکوب فتنه‌ای بین المللی، مسموم و خطرناک است که با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلام برپا شد و در این بین در این فتح و ظفر بیش از هر چیز باید نصرت الهی را مدنظر قرار داد.

این مهم در سال‌های اخیر بخصوص در سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جایگاه و اهمیت بسزایی دارد، تا آنجا که ایشان پنجم بهمن ماه سال گذشته در دیدار اقشار مردم فرمودند: «اگر ما به وعده‌ای که خدای متعال داده است خوشبین باشیم و مقدّمات آن وعده را فراهم بکنیم، مشکلات برطرف خواهد شد. خدا فرموده است: «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم؛ اگر شما دین خدا را نصرت کنید و انگیزه‌های الهی را تقویت کنید و نصرت کنید، قطعاً خدای متعال شما را نصرت خواهد کرد؛ کسی را هم که خدای متعال نصرت بکند، هیچ موجودی در عالم نمی‌تواند او را تضعیف بکند؛ روزبه‌روز قوی‌تر خواهد شد و پیروزتر خواهد شد. »

رهبر فرزانه انقلاب همچنین ۲۶مردادماه سال ۹۴ در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) فرمودند: «علی‌رغم رجزخوانی‌هایی که استکبار می‌کند و تلاش فراوانی که از لحاظ مالی و نظامی و سیاسی و امنیّتی، استکبار و همراهان استکبار و دنباله‌های استکبار انجام می‌دهند، در این منطقه و در کلّ دنیای اسلام، آینده قطعاً متعلّق به اسلام است؛ روزبه‌روز ان‌شاءالله عزّت اسلام بیشتر خواهد شد، قدرت اسلام بیشتر خواهد شد. البتّه لازم است مجاهدت بشود و انسان‌های مجاهد، مردان و زنان مجاهد، جوانان مجاهد در همه دنیای اسلام، بحمدالله زیادند، قدر آن‌ها را باید بدانیم، شعارهایمان را، حرکت هایمان را، کلماتمان را، فعّالیّت هایمان را باید در این جهت قرار بدهیم و یقیناً خدای متعال کمک خواهد کرد. »

ایشان دوازدهم اردیبهشت ماه سال گذشته نیز در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر تحقق سنت الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق فرمودند: «این پیروزی قطعی است، اگرچه فراز و نشیب و ریزش و رویش دارد، اما وعده الهی برای یاری‌کنندگان دین خدا تخلف‌ناپذیر است. »

همان طور که سکاندار حکیم و بیدار انقلاب اسلامی پیشتر هم به درستی پیش بینی کرده بودند، امروز بار دیگر وعده تخلف ناپذیر الهی در نصرت و یاری جبهه حق را در قضایای اخیر شاهد بودیم و بی گمان باید تصریح کرد که پایان داعش سرآغازی است بر شکل گیری هسته ها، گردان ها، لشکرها و سپاه‌های مقاومت در سراسر جهان و از جمله منطقه ما که با روحیه و اندیشه بسیجی در برابر هیمنه استکبار و نظام سلطه ایستادگی کرده و «کلمه الله» را در پرتو فرهنگ مقاومت در کره خاکی برقرار می‌سازند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.