زاهدان - فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در سطح استان سیستان و بلوچستان به مرحله بهره بردای رسیده است.

افتتاح ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین،سردار محمد مارانی در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان ،اظهار داشت: در عصر حاضر که دشمنان تلاش خود را برای عقب نگه داشتن مسلمان به کار بسته اند به خوبی بسیج پرچمدار عرصه های مقاومت و محرومیت زدایی شده تا پاسخی محکم به این تهدیدات بدهد.

وی افزود: در شرایط کنونی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با افتخار در کنار سایر ارگان های نظامی از جمله ارتش و نیروی های انتظامی و امنیتی در عرصه های دفاعی، محرومیت زدایی و سازندگی نقش آفرین می کنند.

وی ادامه داد: قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه نیز با تمام توان خود عهد می بندد که با شناختت نیازهای این منطقه در جهت رفع آن ها از هیچ کوشی دریغ نکند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت داوطلبانه بسیجیان در خارج از مرزها گفت: بسیجیان امروز افرادی هستند که داوطلبانه در عراق، سوریه و دیگر مناطق حوزه مقاومت برای پیروزی حق علیه باطل مردانه ایستادگی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج برخواسته از بطن مردم در همه عرصه ها حضور دارد تا عظمت، شکوه و تاثیرگذاری این قشر در جامعه به اثبات برسد.

وی تصریح کرد: افتتاح ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گامی دیگر در جهت محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.