تربت جام- امام جمعه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.

مکتب پویای بسیج یک ارزش برای جامعه اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که صبح امروز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع بیسجیان ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام سخن می گفت افزود: شجره طیبه ‌بسیج، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار یقین و حدیث عشق می‌دهد و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.

وی گفت: شجره طیبه بسیج مستضعفان که از برجسته‌ترین یادمان‌های برخواسته از عمق نگاه پیامبرگونه امام بزرگوار(ره) بود و تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون این مولود مبارک و حضور پر برکت آن در صحنه‌های مختلف است وسیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت در تاریخ دست آوردهای انقلاب اسلامی، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.

امام جمعه تربت جام با اشاره به نقش بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره پیشتاز بوده و خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.