چابهار-دکتر کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری در رأس هیأتی بلندپایه از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید بعمل آورد.

بازدید رئیس شورای راهبردی روابط خارجی  دفتر مقام معظم رهبری از بندر چابهار

به گزارش قدس آنلاین، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی که به منظور بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری، تجاری، اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری و صنعتی به استان سفر کرده است از زیرساختها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهار داشت : بندر اقیانوسی چابهار به عنوان پل دسترسی به کشورهای آسیای میانه و CIS مورد توجه ترانزیتی و ترانشیپی کشورهای منطقه قرار دارد که جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان و ترانزیت محموله ۱۰۰ هزار تنی کالای کشور هند از طریق بندر چابهار به افغانستان تثبیت جایگاه بندر چابهار در ترانزیت کالاست.

آقایی خاطرنشان ساخت : با نگاه توسعه ای دولت و مقام معظم رهبری به سواحل مکران، تکمیل و توسعه زیرساخت ها و تکمیل احداث خط راه آهن چابهار – ایرانشهر و توجه موکد سازمان بنادر و دریانوردی به بنادر ریل پایه، بندر چابهار با برخورداری از مزایا و پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه در مسیر توسعه ترانزیتی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.