کرمان - وزیر اطلاعات در این مراسم گفت: عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بصیرت و پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الا سلام والمسلمین علوی شامگاه سه شنبه درمراسم پایانی هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت افزود: امروز دشمن می خواهد با لباس و زبان دین بین جامعه و ولی فقیه اختلاف بیندازد لذا باید هوشیار باشیم تا توطئه های دشمن پیوند ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را قطع و کم رنگ نکند.

وی تاکید کرد: هر زمان که توطئه  دشمن در کار بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و ملت سرافراز ایران با وفاداری خود تمام توطئه ها را خنثی کردند و خوشبختانه هر روز که می گذرد،  پیوند بین مردم و رهبری عمیق تر و مستحکم تر می شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اعلام پایان سیطره داعش در عراق و سوریه افزود: برادر سردار سلیمانی افتخار استان کرمان این رویداد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان منطقه تبریک گفت.

وی گفت: این پیروزی بزرگ نشانه مقاومت و رهبری هوشمندانه و پیروی پایدار از رهبری است لذا اگر در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم به برکات بیشتری می رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: ۴۰ سال قبل مقام معظم رهبری به واسطه تبعید در شهرستان جیرفت حضور پیدا کردند و ما نیز هر سال یاد و خاطره آن دوران را در این شهرستان گرامی می داریم و این حضور، نشانه وفاداری مردم است.

وی همچنین به موضوع رهبری در اسلام اشاره و عنوان کرد: جایگاه رهبری در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بنا به فرموده حضرت علی (ع) جایگاه رهبری نظام نسبت به نظام همانند نخ تسبیح است که دانه ها را در کنار هم نگه می دارد و اگر این نخ پاره شود دانه ها نیز جدا می شوند.

وزیر اطلاعات گفت: خداوند برای امامت جایگاه خاصی قائل شده و امامت در جامعه اسلامی فرمان دین  است و صلاح مسلمین و عزت در پرتو امامت بدست می آید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.