کرج_ استاندار البرز با اشاره به اینکه 70 درصد افرادی که فرزندان خود را به آسایشگاه ها سپرده اند بنوعی با آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند, گفت: همه ما بنحوی تکلیف داریم که نسبت به دغدغه های این قشر احساس مسئولیت کنیم.

نسبت به دغدغه های معلولان مسئولیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر  پنج شنبه در دیدار با مجموعه آسایشگاه کهریزک استان البرز و مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار کرد: شاکر خداوند باشیم که امروز در این مکان سرشار از معنویت و خیرخواهی حضور پیدا کردیم.
وی با قدردانی از زحمات مدیران اجرایی و  پرسنل آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: پاکدلان، پاک دستان و عاشقان این کار بزرگ را هدایت می کنند و این بسیار ارزشمند است.
استاندار با اشاره به اینکه در بین شلوغی های روزمره و دغدغه های بخش های مختلف نیاز است در چنین مکان هایی حضور پیدا کنیم, گفت:  از فرصت هایی که برای خدمت به مردم داریم بهره مند شویم و بنحوی بخشی از آلام و دردهای افراد را تسلی بخش باشیم.
نجفی در ادامه گفت:  70 درصد افرادی که فرزندان خود را به آسایشگاه ها سپرده اند بنوعی با آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند و ما نیز بنحوی تکلیف داریم که نسبت به دغدغه های این قشر احساس مسئولیت کنیم.
استاندار البرز در ادامه افزود:  کار کردن در این مراکز سخت است و چه توفیقی از این بیشتر که به خیرین داده شده است.
وی با اشاره به اینکه برای کار خیر باید عنایت خداوند باشد تا سبب ساز ایجاد انگیزه گردد افزود: در مبلمان شهری باید نیازهای قشر معلول و اقشار آسیب پذیر جامعه دیده شود.
استاندار البرز تاکید کرد:  در رابطه با دغدغه های  آسایشگاه خیریه کهریزک و پیگیری مطالبات بررسی و رسیدگی شود.
در این جلسه از توسعه فضای آسایشگاه خیریه کهریزک و شور و مشورت مسئولان مرتبط جهت کمک رسانی و ارائه خدمات هر چه بیشتر از جمله موضوعات طرح شده در این نشست مشترک بشمار می رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.