شهرکرد-خطیب جمعه شهرکرد با تجلیل از قاسم سلیمانی او را سرباز واقعی رهبری برشمرد و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی باید نماد عزت و مقاومت امت اسلامی لقب داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکو نام با تجلیل از خدمات سپاه در عرصه داخلی و همچنین در نبرد با گروه تکفیری صهیونیست داعش قاسم سلیمانی را سرباز واقعی امامت و ولایت برشمرد و تاکید کرد: باید از این سرباز واقعی امام زمان به خوبی تجلیل و قدر دانی شود.

نکونام تاکید کرد: زمانی که داعش اعلام موجودیت کرد کسی فکر نمی کرد در مدت زمان کوتاهی بسیاری از مناطق عراق و سوریه را تحت اشغال خود در آورد ولی این کار با حمایت کشور های غربی بالاخص آمریکا و جرثومه فساد در منطقه جهان اسلام اسرائیل غاصب و نجس عملی شد و کسی را توان مقابله با این شجره نجس و منحوس نبود تا اینکه سپاه به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و با دستور مستقیم فرماندهی معظم کل قوا در جهان اسلام جبهه مقاوت شکل گرفت و داعش به خواری و خفت کشانده شد.

وی خطاب به کشورهای مدافع و حامی داعش گفت: دیگر بس است این همه خفت و ذلت را چطوری تحمل می کنید که با حمایت مالی یک کشور به ظاهر اسلامی ولیکن در عمل نوکر آمریکا و اسرائیل در منطقه خاور میانه آتش افروزی کنید؟!

نکونام خاطرنشان کرد: در ایران خداوند انقلاب کرد و پرچم هدایت جهانی را به دست یک دین‌شناس دین‌دار ولی‌فقیه به عنوان نایب منجی نهایی عالم و آمد و نشان داد که کارهای نشدنی با ولایتمداری، انسجام و جهاد شدنی است.

وی افزود: دشمنان ما با جنگ، ایجاد آشوب، مجهز کردن گروهک‌ها، ترور و همه جور نقشه‌ها را علیه ما اجرا کردند و هر چه کردند ما قوی‌تر شدیم و آنها ضعیف‌تر شدند ما پیش رفتیم و آنها پس رفتند. 

وی در خاتمه با تجلیل از امام امت خمینی کبیر(ره) بسیج را یادگار امام برشمردند و به همه مسئولان و دولتمردان تاکید نمود: که از ظرفیت بسیج و بسیجیان در همه عرصه های علمی،فرهنگی،اقتصاد مقاومتی استفاده و بهره گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.