سنندج- امام جمعه سنندج با بیان اینکه بسیج بازوی مستحکم جمهوری اسلامی است گفت: بسیجیان برای حفظ نظام و کرامت ملت هیچ‌وقت کوتاهی نکرده‌اند.

بسیجیان کردستانی برای حفظ نظام هیچ‌ وقت کوتاهی نکرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش، طاعات و عبادات بندگانش را قبول کند.

وی ضمن تشکر از مردم کردستان جهت کمک‌های اهدا شده به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: مردم استان کردستان با آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور بسیار همدردی کردند.

امام جمعه سنندج با تشکر از حضور مقام معظم رهبری در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه تصریح کرد: نابودی داعش که به تأسیس استکبار جهانی ایجاد شده بود را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب تبریک عرض می‌کنیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج نظام شجره طیبه و بازوی مستحکم جمهوری اسلامی است و بسیجیان برای حفظ نظام و کرامت ملت هیچ‌وقت کوتاهی نکرده‌اند و امیدواریم خداوند قوت بیشتری به آنان بدهد.

ماموستا خدایی با اشاره به آیات قرآن افزود: قرآن راه راست را نشان می‌دهد و هرکس از آن پیروی کند هرگز گمراه نمی‌شود.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند بهترین فرد کسی است که همیشه به یاد خداوند باشد و بهترین امت وی کسی است که در زمان غضب، «آرام و متین» و برای همسایگان خود دلسوز باشد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اخلاق، رفتار و برخورد مناسب سبب آرامش اجتماع و سبب سربلندی در دنیا و قیامت می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.