اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه خون شهدا نعمت امنیت پایدار را برای ما به وجود آورد گفت: تفکر بسیجی همواره در همه جا چاره ساز بوده است.

خون شهدا نعمت امنیت پایدار را برای ما به وجود آورد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور روز جمعه در یادواره شهدای چم امامزاده سید محمد(ع) باغ‌ملک به شأن و منزلت شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر انقلابی و شهدای ما منزلت جهانی دارند و روز به روز به خیل عاشقان انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.
وی دشمن شناسی را یکی از آموزه‌های شهدا دانست و تصریح کرد: امروزه در خارج از مرزها کسانی پیدا می‌شوند که خود را دوست‌دار انقلاب و دین می‌نامند اما اقدامات آنها در راستای اهداف دشمنان قسم خورده ایران مثل آمریکا است.
سردار شاهوارپور از فراگیری فرهنگ بسیج توسط کشورهای عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد:در خیلی از مسائل مشاهده کردیم که نیروی مجهز نمی‌تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند اما تفکر بسیجی در همه موارد کارساز شده است و باعث توقف جریان جنایتکار داعش گردید.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تحریم سپاه توسط آمریکا را ناشی از ترس آنها از این نیروی قدرتمند دانست و اذعان کرد: دشمنانی مانند آمریکا که برای خود حریفی متصور نبودند امروزه به قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.
وی افزود: آنها به این نتیجه رسیدند که سپاه، تفکر بسیجی و افراد را تحریم کنند تا جلوی پیشرفت گرفته شود، اما نمی‌دانند که آنچه باعث ماندگاری جریان انقلاب اسلامی و مقاومت آن در برابر فشارها شده است، راهی است که شهدا جلوی ما گذاشتند و با خون خود آن را منور کردند.
سردار شاهوارپور وحدت را به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات عصر حاضر قلمداد کرد و گفت: دشمن به دنبال روزنه‌هایی است تا از آن طریق در کشور ما اختلاف ایجاد کند، لذا اگر جایی اختلافی کوچک پیش آمد باید بزرگان واسطه شده و با حل اختلاف، مکر دشمنان را خنثی کنند.  
وی در پایان با بیان اینکه نصیحت بزرگان برای رفع اختلاف، فرهنگ ارزشمندی است که باید آن را ادامه داد افزود: یادواره‌های شهدا ما را به سمت راه آنها هدایت می‌کند تا با توجه به رهنمودهایشان جلوی اختلافات گرفته شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.