یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از ساخت مسکن مددجویی در کرمانشاه خبر داد و گفت: کمیته امداد استان یزد با مشارکت نیکوکاران یزدی ۱۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه احداث می‌کند.

نیکوکاران یزدی ۱۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله‌ کرمانشاه احداث می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا مشعل چی از اعلام آمادگی این نهاد برای ساخت مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و اظهارداشت: کمیته امداد استان یزد با مشارکت نیکوکاران یزدی ۱۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه احداث می‌کند.

وی افزود: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای ساخت منازل مسکونی زلزله‌زدگان استان کرمانشاه را به شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی واریز و در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 مشعل چی تصریح کرد: همه ایران عزادار هم‌وطنانی هستند که در زلزله یکشنبه‌شب (۲۱ آبان) در مرزهای غربی کشورمان جان خود را از دست دادند، اما در کنار این اندوه و غم، باید از بازماندگان هم حمایت کرد و ساخت مسکن و سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان نیازمند بسیج همگانی است و همه باید در این کار خیر مشارکت کنند.

این مسئول با اشاره به کمک‌های اهدائی مردم نیکوکار استان یزد به زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: مردم نیکوکار استان یزد با حضور در ۵۰ پایگاه کمیته امداد استان یزد دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه کمک کردند و این کمک‌ها به‌وسیله پنج دستگاه تریلی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد، ارزش کمک‌های غیر نقدی اهدائی بیش از دو میلیارد تومان شامل پتو، پوشاک، کنسرو جات، آب‌معدنی و وسایل گرمایشی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.