مازندران- نماینده مردم آمل با اشاره به اینکه زمانی از آشوراده تا آستارا شهرستانی به اندازه آمل از ساحل برخوردار نبود و اکنون از هیچ نوار ساحلی برخوردار نیست، گفت: چرا در آن زمانی افرادی که خود را دل سوخته آمل می دانستند در قبال انتقادها قلم فرسایی نکردند؟

نماینده مجلس: منتقدان در حق آمل بی انصافی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در نشست شورای توسعه فرهنگ و هنر آمل  با گلایه از برخی رسانه ها نسبت به بی انصافی آنان در ساخت سد هراز گفت: پیش از مقدمات ساخت این سد در ۴۵ کیلومتری آمل کانالی حفر کرده بودند که رود هراز را به بلیران و از آنجا به شاییزارهای بابل انتقال دهند که در این زمینه نیز برخی رسانه ها سکوت اختیار کردند و اهالی فرهنگ و هنر هم واکنش نشان ندادند.

وی در ادامه به استاد مرحوم فرهنگ شریف پیشکسوت موسیقی کشور که اهل آمل بود، اشاره کرد و گفت: متاسفانه آملی ها چه در زمانی که استاد در حیات بود و چه در زمانی که دار فانی را وداع گفت، قدردان هنر او نبودند.

یوسفیان افزود: آمل ۲۳ هزار دانشجو دارد و اهالی فرهنگ و هنر می توانند از این ظرفیت برای توسعه این بخش استفاده کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در مازندران ۲۶ پروژه ملی در دست اجرا است که ۱۸ پروژه آن متعلق به آمل است هر چند پروژه فرودگاه که در دستور کار بود با کارشکنی هایی از سوی برخی رسانه های آملی روبرو شد و به جای دفاع از آمل از شهرستان دیگری دفاع کردند.

یوسفیان با بیان اینکه بزرگترین پل کابلی کشور در جاده هراز ساخته می شود، افزود: وزیر راه و شهرسازی قول داده است این پل برای جذب توریست نیز احداث می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با احداث سد هراز روند تازه ای در بحث کمی و کیفی آب شرب و کشاورزی آمل رخ می دهد.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.