تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با گل ثانیه‌های پایانی برابر پارس جنوبی به برتری رسید تا پس از هفته‌ها صدر جدول را از این تیم جنوبی بگیرد.

بازگشت پرسپولیس به صدر جدول در دقیقه ۹۶/ پیروزی شیرین سرخپوشان در جم!

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز شنبه در شهر جم به مصاف تیم پارس جنوبی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به اتمام رسید. شایان مصلح در دقیقه ۹۶ برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (۹۰ - شایان مصلح)، وحید امیری (۷۲ - فرشاد احمدزاده)، علی علیپور (۸۲ - سیامک نعمتی) و گادوین منشا آغاز کرد.

در نیمه اول، بازی کیفیت چندانی نداشت و دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه همدیگر خلق کنند. تقابل اندیشه های برانکو ایوانکوویچ با مهدی تارتار در نیمه اول برنده ای نداشت تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری به خود گرفت. در دقایق ابتدایی نیمه دوم، پرسپولیس هجومی تر بود و بارها توپ را تا محوطه جریمه پارس بالا آورد ولی بازی فشرده و دفاعی پارس اجازه گلزنی به سرخپوشان پایتخت نداد.

شاگردان تارتار تا دقیقه ۶۵ بیشتر دل به ضد حملات بسته بودند و از این طریق چندبار به خط دفاع پرسپولیس فشار آوردند. این فشارها سرانجام نتیجه داد و با خطای علیرضا بیرانوند روی بازیکن پارس، داور به سود میزبان در دقیقه ۶۵ اعلام پنالتی کرد. محسن فروزان دروازه بان پارس پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی ضربه او به تیرک دروازه پرسولیس خورد و این موقعیت خوب برای پارس از دست رفت. بعد از این پنالتی، ایگور پانادیچ مربی دروازه بانهای پرسپولیس به خاطر اعتراض به داوری، از روی نیمکت اخراج شد. 

در ثانیه های پایانی و در حالی که شش دقیقه وقت اضافه هم رو به پایان بود کمال کامیابی نیا درون محوطه جریمه پارس توپی را از مدافع حریف گرفت و ارسال کوتاهی روی دروازه داشت که شایان مصلح با ضربه ای آرام این توپ را به گل تبدیل کرد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی به صدر جدول صعود کرد. پارس هم با ۲۵ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.