گچساران-فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بسیج امسال ۳۰ پروژه محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه عالم، مسجد، حسینه، پل، راه‌های رستایی و ... در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار یدالله بوعلی در آیین افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهدای بسیج گچساران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از طرف قرارگاه محرومیت زدایی و جذب اعتبار لازم، ۳۰ پروژه محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه عالم، مسجد، حسینه، پل، راه‌های رستایی و ... در این استان اجرایی که در هفته بسیج امسال بهره‌برداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این هفته پروژه‌های با هزینه ۲۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای جذب اعتبارات لازم در جهت توسعه و رفع محرومیت‌ها در استان به واسطه ارتباطات موجود دریغ نمی‌کنیم.

بوعلی از احداث ۷ استخر در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد طبق برنامه ششم خبر داد و افزود: برنامه ششم هنوز تامین اعتبار در کشور نشده ولی با رایزنی یک سال قبل از اینکه در کشور اجرا شود برنامه را در استان پیش اندازی کردیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:به دلیل اینکه برنامه پنجم را یکسال زودتر از کشور تمام کردیم این استان جزء استان‌های برتر بوده که توانست برنامه ۵ ساله پنجم را به اتمام برساند و برنامه ششم را پیش اندازی تشویقی گرفتیم.

بوعلی با بیان اینکه استخرشنای گچساران به عنوان یکی از پروژه‌های هفتگانه استخر سر پوشیده در دست اجرای استان امروز به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: برای احداث پروژه استخر شهدای گچساران با اعتباری افزون‌ بر۲۲میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در هر عرصه‌تی نیاز باشد با جدیت ورود می‌کنند، تاکید کرد: امروز وظیفه خود می‌دانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حد توانمان برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت‌ها در مناطق دور افتاده و روستایی گام برداریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.