شهرکرد- امام جمعه شهرکرد خطاب به همه توطئه گران و منافقان گفت: نفاق‌گران، توطئه‌گران، مستکبران، نظام سلطه، داعش ریشه کن شده که هر چند ریشه کن شده اما در گوشه و کنار در تلاش هست همه بدانند این مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و راهشان را خوب پیدا کرده‌اند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

همه دشمنان بدانند مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان گفت: شهادت این عزیز بالنده، افتخارآفرین، عبد صالح خدا، محب آل الله و شیفته حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا و جهادگر راستین در راه خدا شهید علی‌رضا جیلان را محضر مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله اعظم امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و همه جبهه مقاومت و همه هموطنان و هم استانی‌های خوب و همه عزیزان شهید پرور و بالنده شهرستان بروجن تبریک عرض می کنم.

امام جمعه شهرکرد افزود: شهادت این عزیز بزرگوار را به خانواده‌اش، به پدر مقاومش، برادر دلیرش و همه بازماندگان و هم رزمان و رزمندگانی که از پاکستان در این مراسم شرکت کرده‌اند تا اعلام همراهی، وفادارای و عشق خودشان به این عزیز نشان بدهند نیز تبریک می گویم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطالب به شهید علیرضا جیلان گفت: شهید عزیز شهید علی رضا تو خوب راه را طی کردی و زیبا رفتی و با بصیرت، عالی‌ترین راه را انتخاب کردی و به مقصد و عالی‌ترین جایگاه‌ها رسیدی که خوشا به حال تو و گواریت باد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز همه ما جمع شده‌ایم تا رسیدن به این جایگاه بلند را به این شهید تبریک بگوییم و برای خودمان حسرت بخوریم که از غافله جا مانده‌ایم اما با تو پیمان می‌بندیم که یک لحظه از راهی که تو و امثال تو پیش پای ما گذاشته‌اید کوتاه نیایم و یک لحظه سستی نکنیم چرا که می‌دانیم این راه حق محض است و کرامت انسانی و درجات بلند انسانی در این راه به انسان عطا می‌شود و تنها راه رسیدن به اوج و سعادت فقط همین راه است.

امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: یک لحظه ترید نداریم که این راه راه امامت و حقیقت و بهشت و سرفرازی و راهی است که خدای متعال پیش پای ما گذاشته است چرا که این باور و اعتقاد ما است و از تو می خواهیم که این اعتراف و اعتقاد ما را نزد پروردگار متعال شهادت بدهی که ما همیشه در این راه ثابت قدم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت:  شهید علیرضا جیلان در نزد خدای متعال  شهادت بده که ما تا آخر هستیم و تا نابودی دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و ریشه‌کن کردن تمام و کامل آمریکا و صهیونیست و اذنابش از پای نمی‌نشینیم.

امام جمعه شهرکرد پیام شهید علیرضا جیلان به همه مردم را همین ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: تنها چیزی که شهید علیرضا جیلان از ما می‌خواهد همین است که در این راه رهروانی مثل او  قوی، قدر، مؤمن، شجاع، زاهد و دل از دنیا کنده و به خدا پیوسته باشیم که این مردم، مردان، زنان و جوانان لبیک می گویند و آماده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مردم ایران می دانند  پرچمی که امروز در این کشور بلند شده است پرچم آسمانی و ملکوتی است و می‌خواهد انسان‌ها را به اوج برساند نَه یک پرچمی که صرف حکومت و نظام باشد بنابراین پیمان می‌بندند که آماده‌اند تا همانند شما جان خود را در راه این نظام و پرچم تقدیم کنند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: اگر برادران و خواهران  همه روی این پیمان بمانیم که الحمدلله شما مانده‌اید و تا آخر هم خواهید ماند، روح بلند این شهید و امثال این شهید از ما راضی خواهند بود اما اگر مبادا روزی بیاید که خدایی نخواسته حرف و وسوسه شیاطینی همچون دنیاطلبان، ثروت‌اندوزان، نفاق‌افکنان و آن کسانی که دل به این پست‌ها و مقام‌های دل خوش کرده‌اند و هر روز مسابقه می‌گذارند برای این که پستی به دست بیاورند و چهار روز بیشتر جولان بدهند و سم پاشی کنند بر روی ما اثری بگذارد که نگذاشته است و نخواهد گذاشت قطعا خسارت و ضایعه است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطاب به همه توطئه گران و منافقان گفت: نفاق‌گران، توطئه‌گران، مستکبران، نظام سلطه، داعش ریشه کن شده که هر چند ریشه کن شده اما در گوشه و کنار در تلاش هست همه بدانند این مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و راهشان را خوب پیدا کرده‌اند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نهم ربیع روز امات امام زمان(عج)، این روز را روز بیعت با امام زمان و امامت ولایت دانست و تاکیدکرد کرد: در این روز مردم مؤمن بیعتشان با امام زمان(عج) را تازه می کنند و می گویند یاصاحب الزمان، ما از همه وجود و اعماق جانمان لحظه لحظه انتظار حضور شما را  می‌کشیم و سربازان شما هستیم و زمینه ظهورت را  مهیا می کنیم تا این پرچم به دست رهبری عزیز به دست توانای شما سپرده شود تا جهان به برکت ظهورت آباد شود؛ این پیمان ما است و روی این پیمان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان از مردم شهید پرور، مؤمن، متدین شهرستان بروجن که همیشه در همه صحنه ها حاضر و فداکاری هستند و با وحدت، انس و الفت با شهدا و راه شهدا و امام و رهبری را همیشه حفظ کردند تشکر کرد و گفت:  انشالله در همین را همیشه محکم و مقاوم باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.