۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 575774

گناباد-امام جمعه باخرز شاخصه اصلی بسیج را ولایت مداری و کارامد ترین نهاد تربیتی جوانان در راه اهداف عالی برای کمال رساندن کشور دانست .

ولایت مداری شاخصه اصلی بسیج است

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه شهرستان باخرز  امروز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گناباد که به مناسبت هفته بسیج در محل مسجد جامع و مصلی این شهر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت مردمی بر تروریست های داعش گفت:  جریان بسیج از زمان پیامبر تا کنون در تمام عرصه ها  وجود داشته و هر جا که جریان بسیج پر رنگ بوده پیروزی اتفاق افتاده و هر جا که کم رنگ شده  باعث عقب ماندگی امت اسلامی شده است.

حجت الاسلام امجدی زاده افزود: شاخصه اصلی بسیج بعد از توکل به خدا گوش بفرمان بودن به حرفهای ولی فقیه است و همین شاخصه باعث ارتقا و پیروزی نظام اسلامی شده است.

 وی گفت: امروز اگر کسی اهانت و جسارت و حرمت شکنی نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، با پاسخ محکم فرزندان نظام روبرو خواهد شد.

 وی با اشاره به دوران پس از داعش افزود: تکلیف امروز بسیج، کار فرهنگی و بصیرت افزایی است و این خواسته مقام معظم رهبری است که در پاسخ به نامه سردار سلیمانی به آن اشاره فرمودند. الان جمهوری اسلامی ایران در جبهه های دیگر در تقابل با دشمن قرار دارد که جبهه اقتصادی یکی از این تقابل ها است و تفکر بسیجی در این عرصه باید با قدرت حضور پیدا کند.

حجت الاسلام امجدی زاده اضافه کرد: امروز عده ای هستند که اجازه نمی‌دهند چرخ اقتصاد کشور بچرخد و بسیج باید در تقابل با این جریان، در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی ورود پیدا کند. مردم باید در کنار مسئولان باشند و به یاری آنها بروند، چرا که توان مسئولان ما بیشتر از این نیست و باید تفکر بسیجی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ترویج پیدا کند و حضور مردم در این عرصه بیشتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.